منتديات بنوتات اون لاين للنساء فقط
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

نورتي المنتدي يا زائرة ياريت تتفضلي بالتسجيل او بالدخول

مع تحيات ادارة المنتدي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

نورتي المنتدي يا زائرة ياريت تتفضلي بالتسجيل او بالدخول

مع تحيات ادارة المنتدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابة المنتديأحدث الصورمجلتناالتسجيلدخول
تم نقل المنتدي الي http://ahobak.koom.ma/montada/index.php

وتغيير اسمه الي بنات قمرات
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
» عجائب الدنيا السبع
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالثلاثاء 3 ديسمبر - 17:56 من طرف ضى القمر gogo

» قوانين قسم الازياء والموضه
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالسبت 7 يوليو - 22:23 من طرف كارما

» قوانين قسم الموبايل
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالأربعاء 4 يوليو - 8:32 من طرف كارما

»  انظمة فودافون
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالأربعاء 4 يوليو - 8:26 من طرف كارما

» صفات تخلى جوزك يحبك اكترررررررررررررررررررررررررررر
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالأربعاء 4 يوليو - 8:19 من طرف كارما

» قصة سيدنا موسي
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالإثنين 2 يوليو - 21:37 من طرف كارما

» اذكار المساء
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالإثنين 2 يوليو - 20:52 من طرف كارما

» اقتراحى
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالخميس 28 يونيو - 11:28 من طرف m!ss dalia

» تحذير هام جدا لكل لمن لديه غاز طبيعي في بيته
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالثلاثاء 26 يونيو - 23:02 من طرف roaneta

مايو 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
اليوميةاليومية
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
m!ss dalia
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Emptyالعوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Emptyالعوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Empty 
batta2007
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Emptyالعوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Emptyالعوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Empty 
lolo wbs
خواطر وهمسات
كارما
ضى القمر gogo
صمت القمر
batot2000
زهرة الجنه
سلمي

العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كارما
♥مشـــــــــــــــــــــــرفه عامــــــــــــــــــــــه♥

العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Jb12915568671
46
06/06/2012

العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Empty
مُساهمةموضوع: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالجمعة 15 يونيو - 15:59

طبعا تفسير الاحلام ده علم كبير وكمان موهبه من عند الله ولقد حبانى الله هذه الموهبه فله الحمد والشكر علشان كده انا جيت علشان نفيد بعض

الى عندها حلم

المطلوب

الكتابه بخط كبير

ذكر الحاله الدينيه والاجتماعيه والنفسيه
ذكر اسماء من كانوا بالحلم
انا موجوده كل يوم وان شاء الله هايتم تفسيره فى نفس اليوم

والسلام عليكم ورحمه الله و
m!ss dalia
ربي يسر ولا تعسر♥مديره المنتدي♥
m!ss dalia

انثى
العذراء
492
15/09/2000
05/07/2011
23
مصر - الاسكندرية

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالجمعة 15 يونيو - 20:24

[i][b] بصي يا قمر عيزاكي تفسريلي الحلم ده هوا اهبل شويه بصي سعتها كنت بحب اقرأ عن الجن وكده بس الحمد لله بطلت حلمت ان الشقه بتعتنا بقت دورين وانا واقفه في الدور اللي فوق ببص علي الشقه ومن فوق شيفه الصاله والصالون وااااااااااااااااااااااااااسعين جددددددا والسجاد لونه فاتح ومتغير لونه رصاصي وماما قلتلي روقي البيت روقته ودخلت في القوده سعتها طلعت تاني لقيت الدنيا كلها بايظه وفي ادراج اتفتحت فيالحيطه اللي هيا السلم بتاع الدور اللي فوق مش عارفه ازاي يعني بس هوا ده اللي انا شوفته بصي الحاله الدينيه ملتنزمه بس مش اووي طبعا مسلمه الاجتماعيه كويسه النفسيه كنت مدايقه شويه في الوقت ده منتظراكي يا جميل[center]
زهرة الجنه
بنوتة حبوبة
بنوتة حبوبة
زهرة الجنه

انثى
الثور
29
20/05/1997
15/06/2012
26
ام الدنيا

معلومات هذه العضوة
شوية حجات عني:
العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Left_bar_bleue0/0العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Empty_bar_bleue  (0/0)

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالجمعة 15 يونيو - 22:57

انتى بتعرفى تفسرى الاحلام يا قطقوطه من امته مقولتليش يعنى كنت قلتلك على الحلم بتاعى
كارما

46
06/06/2012

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالسبت 16 يونيو - 12:49

بصى ياداليا ياقمر انتى حلمتى الحلم دة امتة بظبط يعنى بالنهار ولا بليل
m!ss dalia
m!ss dalia

انثى
العذراء
492
15/09/2000
05/07/2011
23
مصر - الاسكندرية

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالسبت 16 يونيو - 13:41

باليل يا قمر
كارما

46
06/06/2012

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالسبت 16 يونيو - 16:04

بصى ياداليا انتىى لزم تقربى من ربنا شوية لان حلمك بيدل ان انتى حياتك ملخبطة انتى بتحولى تصلحى فيها بس مش قادرة فى غيرك بيحاول يلخبطها فانتى حاولى انتى تقربى من ربنا شوية
m!ss dalia
m!ss dalia

انثى
العذراء
492
15/09/2000
05/07/2011
23
مصر - الاسكندرية

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالأحد 17 يونيو - 4:51

عارفه يا مي والله العظيم ماما كانت بتقول أن تفسير الاحلام مش حقيقه خالص بس انا كنت معرضاها في الكلام ده وتأكد فعلا من كلامك انا فعلا بحاول اصلح حياتي بس مش قادره وشكرا ليكي يا جميل
lolo

11
06/07/2011

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالأحد 17 يونيو - 12:21

لو سمحتي يا قمر ممكن تفسريلي حلمي بصي انا حلمت اني بتفسح مع اهلي في مكاااان زحمه اوووووووووووي كل ما امشي اخبط في حد وكان شكلي حلو واموره اووي وفي الاخر وانا خارجه من المكان ده كان في سلالام قدامي انزل منها علي الجنينه وبعد كده الشارع علي طول وكنت سريعه اوووووي في المشيه وانا معديه شوفت الولد اللي كنا بنحب بعض وعديته وهوا ما شفنيش لغايه ما انا رجعتله وخبط علي كتفه وبعدت عنه وضحكتله

وهوا بص قدامه ومرضاش يبصلي تاني لغايه ما انا نديت عليه واديته بوسه علي الهوا

هههههههههههه

طبعا يا قمر انا محترمه وعمري ما اعمل كده ولا حتي نفسي في كده ابدا ابدا طبعا

بس هوا حلم غريب

حلمته بليل لو سمحتي فسريهولي وشكرااا ليكي جداااا

وحالتي الاجتماعيه كويسه بس حالتي النفسيه لا لاني نفسي ارجع للولد ده اوووي

وانا بفكر فيه ديما

يااااااااااريب يا قمر تفسريهولي وابقاا شاكره ليكي جدا جدا جدا
كارما

46
06/06/2012

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالأحد 17 يونيو - 13:32

بصى ياجميل انتى بتفكرى فية جامد عشان كدة حلمتى بيةوهو غايز يبعد عنك بس انتى الهترجعية ليكى تانى زى الاول بس هتاخدى وقت كبير لما ترجعوا لبعض زى الاول
كارما

46
06/06/2012

مُساهمةموضوع: رد: العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة   العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة Icon_minitimeالأحد 17 يونيو - 13:35

وفى ناس هتتقدملك كتير بس انتى مفيش فى دماغك حد غير الانتى بتحبية بس وعشان كدة هتوصلية بس هتخدى وقت شوية

العوزانا نفسرلها حلمها تيجى تقولة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ** مــوضــوع لطلبـــــــات اللألعـــاب..اللى عاوزة اى لعبة تيجى فوراااااا**